
Ich kampania była tak udana, że w ciągu czterech miesięcy od uruchomienia pierwszego ogłoszenia, przyciągnęli dodatkowych klientów i ich „wydatki reklamowe” poszły od 15.000 dolarów rocznie do 30.000 dolarów miesięcznie. W ciągu sześciu miesięcy ich firma była jednym z trzech lub czterech największych reklamodawców w kraju.
Oklejanie samochodu na własną rękę
W 1908 r. Lasker zatrudnił Claude’a C. Hopkinsa do firmy, w szczególności do pracy na koncie Van Camp Packaging Company (Van Camp). Stosunki te trwały 17 lat. Lasker pomógł stworzyć amerykańskie zauroczenie sokiem pomarańczowym. Lord & Thomas przejął firmę Sunkist Growers, Incorporated Account w 1908 r., kiedy przemysł cytrusowy przeżywał załamanie. Lasker stworzył kampanie, które nie tylko zachęcały konsumentów do spożywania pomarańczy, ale także do picia soku pomarańczowego.
Pionierskim wkładem Laskera było wprowadzenie do szkół publicznych klas, które wyjaśniały młodym dziewczętom pokwitanie i menstruację (robione w celu promocji tamponów Kotexu). Jest również uznawany za twórcę gatunku opery mydlanej, używającego radia i telewizji jako mediów napędzanych przez reklamę. Lasker zabrał czas z biznesu, aby pomóc kampanii prezydenckiej Republican Warren Harding w 1920 roku, przy użyciu wysokiej mocy technik reklamowych, które pomogły wyprodukować potężny osuwisko. Mobilna reklama, czyli oklejanie aut firmowych.
W radiu z lat dwudziestych XX wieku – reklama w audycji radiowej na żywo sponsorowanej przez firmę mleczarską i opublikowanej w Los Angeles Times w dniu 6 maja 1930 r.
Oklejanie samochodu z pomocą sprawdzonego fachowca
Na początku lat dwudziestych XX wieku pierwsze stacje radiowe zostały założone przez producentów i sprzedawców sprzętu radiowego, którzy oferowali programy, aby sprzedawać więcej radia konsumentom. Madison Avenue wcześnie uznała znaczenie radia jako nowego medium reklamowego. Reklama zapewniła główne finansowanie większości stacji. W Stanach Zjednoczonych nigdy nie obowiązywała opłata licencyjna dla stałych użytkowników.
Wielka Brytania Do finansowania British Broadcasting Corporation, która do dnia dzisiejszego działa bez agencji reklamy i reklam, właściciele setów muszą uiszczać obowiązkową opłatę. W 1954 r. rząd zezwolił jednak na nadawanie telewizji komercyjnej, a w 1972 r. na nadawanie radia komercyjnego.
Reklama w ramach usługi publicznej, reklama niekomercyjna, reklama w interesie publicznym, marketing przyczynowy i marketing społeczny to różne warunki (lub aspekty) korzystania z wyrafinowanych technik reklamy i komunikacji marketingowej (zazwyczaj kojarzonych z przedsiębiorstwami komercyjnymi) w imieniu niekomercyjnych kwestii i inicjatyw związanych z interesem publicznym. W Stanach Zjednoczonych przyznanie licencji telewizyjnych i radiowych przez FCC jest uzależnione od nadawania przez stację określonej ilości reklam w ramach usługi publicznej.
Aby spełnić te wymogi, wiele stacji nadawczych w Ameryce nadaje większość wymaganych ogłoszeń dotyczących usług publicznych późną nocą lub wczesnym rankiem, gdy ogląda je najmniejszy odsetek widzów, pozostawiając więcej dziennych i pierwszorzędnych przydziałów czasu na start lub lądowanie dostępnych dla reklamodawców o wysokich opłatach.